Vračilo in menjava blaga

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V roku 14 dni od prevzema izdelka lahko odstopite od pogodbe, brez navedbe razloga. Če z izdelkom niste zadovoljni, lahko zahtevate vračilo kupnine ali zamenjavo za nov artikel, pri čemer morate kupljene artikle vrniti. Vračila in menjava niso možni, če zamudite rok, ki je predpisan z zakonom in ki začne teči z dnem, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo imenovali (ki ni prevoznik), pridobi dejansko posest nad blagom.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati, mora biti nepoškodovan, priložiti pa morate tudi originalno in nepoškodovano embalažo z vso dodatno opremo. V primeru poškodbe ali prekomerne uporabe izdelka ali originalne embalaže si trgovina pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka. Od trenutka, ko odstopite od pogodbe, artikla ne smete več uporabljati.

V primeru ugotovitve, da je kupec pred oddajo vloge za odstop od pogodbe opravil ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je bilo to nujno potrebno, da je ugotovil, kakšno je dejansko stanje izdelka, bo reklamacijski zahtevek uspešno razrešen, v nasprotnem primeru pa delno razrešen ali nerazrešen.

Znotraj 14-dnevnega roka od prevzema izdelka nas o odstopu od nakupa obvestite prek reklamacijskega obrazca, dostopnega na tej povezavi.

Po uspešni oddaji reklamacijskega obrazca boste prek e-pošte prejeli reklamacijsko kodo, ki jo napišite na paket, ki nam ga boste poslali, skupaj s svojimi podatki (ime, priimek in naslov).

Po oddaji zahtevka imate 14 dni časa, da paket vrnete na naš naslov.

Svetujemo vam, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, potrdilo pa obvezno shranite, saj bo le tako mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru, da se vaš paket izgubi. Strošek vračila krije pošiljatelj, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Ko reklamacijski oddelek prejme in pregleda vaš reklamacijski zahtevek, vam takoj pošljemo nov izdelek oziroma vam v roku 14 dni povrnemo kupnino. Če ste ob naročilu izbrali plačilo po povzetju, bo vračilo kupnine izvedeno prek bančnega nakazila, zato podjetje NextLevel, d.o.o. potrebuje podatke o potrošnikovem bančnem računu. Če ste naročilo plačali s kreditno kartico, Paypalom ali prek bančnega nakazila, bo vračilo izvedeno na plačilno sredstvo, ki ste ga uporabili ob nakupu. Povrnili vam bomo celotne stroške nakupa, skupaj s stroški pošiljanja naročenih izdelkov (z izjemo morebitnih dodatnih stroškov, ki so posledica vaše izbire za drugačen način dostave, kot je najcenejši, ki ga ponujamo pri standardni dostavi).

Opozorilo:

Pred pošiljanjem paketa preverite, ali ste izdelek res kupili v naši spletni trgovini in ali je izdelek možno vrniti (glej točko Izjeme za vračilo izdelkov spodaj in roke za vračilo). Če nam pošljete izdelek, ki ni kupljen v naši spletni trgovini, ali izdelek, ki spada med izjeme za vračilo oz. za katerega ste zamudili rok za odstop od pogodbe in vračilo, za vaše napake na odgovarjamo. Tak izdelek vam bomo vrnili le ob plačilu stroškov obdelave neupravičene reklamacije v vrednosti 10 € ali pa ga bomo uničili.

Izjeme za vračilo izdelkov:

- Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti zaradi higienskih razlogov (npr. odprti kozmetični in drugi izdelki, ki prihajajo v neposreden stik z kožo; preizkušene zaščitne maske za obraz). Za takšno blago higienske narave, ki se prodaja v zapečateni embalaži, je odstop od pogodbe in vračilo kupnine mogoče uveljavljati samo, če kupec blago vrne v originalni, nepoškodovani in neodpečateni embalaži. Če takšne izdelke prejmemo v poškodovani ali odpečateni embalaži, si pridržujemo pravico zavrniti kupčev zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo kupnine.

- Blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; (na primer: set/komplet, vsi izdelki iz skrivnostne škatle, oba izdelka iz ponudbe 1+1 brezplačno, pri čemer stranka enega prejme kot darilo).

Za obvestilo o odstopu lahko uporabite tudi evropski standardni obrazec za odstop od nakupa, do katerega lahko dostopate na naslednji povezavi. Obrazec natisnite, izpolnite in podpišite ter ga skupaj z izdelkom pošljite na naš naslov. Obrazcu priložite tudi izjavo, iz katere je nedvoumno razvidno, da odstopate od pogodbe. Uporaba tega obrazca ni obvezna.

 

REKLAMACIJE

 
REKLAMACIJA DOSTAVE

Če se je vaš izdelek poškodoval med dostavo ali se ne ujema z vašim naročilom (manjka izdelek ali del izdelka, napačen izdelek), nam morate to čim prej, najpozneje pa v 48 urah od prejema izdelka, sporočiti prek reklamacijskega obrazca, dostopnega na tej povezavi.

Pošljite nam fotografije paketa (tudi nalepke na paketu) in izdelkov, iz katerih je nedvoumno razvidno za kakšno poškodbo oz. napako gre.

REKLAMACIJA IZDELKA

Če ste prejeli izdelek, ki ne deluje pravilno, najprej preverite, ali rešitev najdete s pomočjo navodil.

Če s pomočjo navodil napake ne uspete odpraviti, nam to sporočite prek reklamacijskega obrazca, dostopnega na tej povezavi.

Posredujte nam fotografije ali video posnetke izdelkov, iz katerih je nedvoumno razvidna okvara oz. nedelovanje izdelka.

Če s pomočjo videa ne morete dokazati okvare produkta, boste morali izdelek poslati na naš naslov, da ga preverijo v naši reklamacijski službi. Strošek pošiljanja takšnega paketa krije pošiljatelj, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

SPORI

Če imate pritožbo na naš izdelek ali storitev in se z rešitvijo ne strinjate oziroma če rešitve ne moremo doseči sporazumno, lahko svojo pritožbo oddate organu za reševanje sporov prek evropske platforme za reševanje sporov https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

GARANCIJA

Na vse električne izdelke velja garancija v trajanju 2 let (oz. 3 let, če ste dokupili dodatno leto garancije). V primeru okvare električnega dela naprave vam to brezplačno zamenjamo.

Vsi izdelki iz naše trgovine imajo garancijo v trajanju 2 let. Garancija velja le za skrite napake, ki niso nastale zaradi vpliva kupca, in ne velja za morebitne manjše kozmetične napake, npr. praska na embalaži izdelka, ki ne vplivajo na uporabnost izdelka.

Garancije ni možno uveljaviti v primeru:

  • obrabe, ki je posledica uporabe,
  • mehanskih poškodb,
  • napak ali poškodb na artiklu, ki so nastali kot posledica nepravilne, neustrezne in malomarne uporabe.

Če želite uveljavljati garancijo, nam to sporočite prek reklamacijskega obrazca, dostopnega na tej povezavi. V sporočilu opišite, za kakšno okvaro gre, in priložite fotografije ali video, iz katerih je nedvoumno razvidna okvara produkta.

Če s pomočjo videa ne morete dokazati okvare produkta, boste morali izdelek poslati na naš naslov, da ga preverijo v naši reklamacijski službi. Strošek pošiljanja takšnega paketa krije pošiljatelj, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Košarica (0)
Skupaj
0
Poštnina ( BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 40€ )Brezplačno
Skupaj
0
Zaključek naročila
100 % garancija zadovoljstva Poslanstvo blagovne znamke L'allure™ je ščititi interese svojih strank. Če z nakupom na naši spletni strani niste 100-odstotno zadovoljni, nas o tem takoj obvestite, vse ostalo pa prepustite nam. Pri nas dobite 100 % garancijo zadovoljstva: izdelek, s katerim niste zadovoljni, lahko vrnete v roku 15 dni, brez navedbe razloga za vračilo.